Sunday, February 15, 2015

Despre spitalul din Canada

A venit și momentul să facem cunoștință cu sistemul medical din Canada. De fapt am mai avut contact cu sistemul medical, dar doar la walk-in clinic. Walk-in clinic este un fel de dispensar de la noi, cred, sau cabinete medicale ale doctorilor de familie. Este un loc unde sunt maxim 4 doctori care te pot vedea fara programare de luni pana vineri, gratuit bineinteles. La walk-in am fost de cateva ori pana acum, sistemul functioneaza ok. Acum, fiind weekend, walk-in-ul era inchis. Deci am mers la urgenta la spital. Am ajuns, totul decent, fara tipicul miros de spital din România, o tanti ne-a luat in evidenta ca suntem acolo, si ne-a zis ca o sa strige numele copilului cand ne vine randul. Au trecut cred 10 minute si ne-a strigat. Am intrat la triaj, a durat 5 minute, si ne-a trimis inapoi in sala de asteptare sa asteptam sa ne vada doctorul. Intre timp au mai venit si alti pacienti, unii dintre ei dupa triaj intrand înaintea noastra sa ii vada doctorul. Probabil ai lor copii erau mai bolnavi. Ideea este ca am stat mai bine de 2 ore sa asteptam sa ne vada un doctor. Recunosc ca ne asteptam sa mearga mai repede totul si pentru ca avem asteptari sa fie ceva diferit de România, si pentru ca pana acum la walk-in nu am asteptat mai mult de 10-20 minute niciodata. Deci daca sunteti in Canada si aveti nevoie de doctor in weekend sau sarbatori legale aveti 2 variante: una sa va înarmați cu rabdare daca nu aveti ceva grav care sa va dea prioritate la spital sau a doua sa amanati pana in prima zi lucratoare si sa mergeti la walk-in. Despre cele 5 minute cat a durat consultul nimic de rau de spus. A venit, a vazut, a scris reteta si bine pa. In plus copilul nu a plans deloc. A, si spitalul foarte curat si tot personalul foarte prietenos. Si au si magazin de cadouri in spital din care nu am scapat fara sa luam ceva pentru copil :) .

2 comments:

  1. Nu poate sa fie totul perfect, nu?
    Bine ca e Cezar ok și restul nu contează

    ReplyDelete
    Replies
    1. Expunem si bune si rele :). Cezar e ok, da, merci!!

      Delete