Wednesday, February 4, 2015

Concluzie in introducere

Si asa incep sa scriu si pe blog! Adica iti dai seama ce face Canada din oameni? :) Sau mai bine zis ce face Romania din oamenii care au plecat de acolo? Asa ca am zis sa imi fac blog. De ce? Ca sa nu mai comentez pe facebook la posturile diferitelor persoane. Asta, pentru a nu se mai interpreta cum ca as avea ceva cu persoanele respective.
Am ceva, da, cu mentalitatea de roman. Pe care, da, o am si eu, dar de care nu sunt mandru si pe care incerc sa o evit. Aici e marea problema cu traitul in Romania. Traind acolo, chiar daca nu vrei sa gandesti ca un roman, esti inghitit de val. In momentul in care ajungi sa nu mai traiesti in Romania iti dai seama ca traiul in Romania este guvernat de idee foarte bine implementata in gandirea poporului roman: grija fata de capra vecinului! Daca nu nene-ar interesa de capra lui, si am avea grija de a noastra ar fi mult mai bine. Am avea o capra sanatoasa, grasa si care da lapte mult si face iezi sanatosi. Nu am fi multumiti asa? Atunci nu am mai zice ca, capra vecinului e mai mare, grasa sau fertila si deci nu am mai avea motive de invidii si ceea ce deriva din acest sentiment. Sa ne gandim intai la ce suntem si ce avem noi si dupa sa comparam cu ce are vecinul.

2 comments: